بدون تمرینات ورزشی خوشتیپ شوید!!

راه هایی تضمینی برای خوشتیپ تر شدن شما!*

این راه ها که طی تحقیقات کارشناسان خوش تیپی به دست آمده%100 تضمینی است و جای شکی درشان نیست. البته این راه ها محرمانه است ولی من این راه ها را برای خوانندگان این وبلاگ فاش می کنم:

1-در اولین راهکار شما به آدامس نیاز دارید.هر قدر آدامس بیشتری داشته باشید،موفقیت تان بیشتر است.شما باید آدامس ها را در دهان بگذارید و دهانتان را تا می توانید باز و بسته کنید.این روش علاوه بر خوش تیپ تر کردن شما ورزش نیز حساب می شود و دهانتان را انعطاف پذیرتر می کند!

2-شلواری را بخرید که پاچه اش گشاد و بلند باشد و به روی زمین کشیده شود و توجه داشته باشید هر چه پاچه ی گشادتری داشته باشید، تا با کلاس تر هم می شوید.در نتیجه:پاچه ی گشادتر=کلاس بیشتر*

3-در این راه شما باید2نوع لنز داشته باشید.برای مثال اگر چشمانتان سیاه است می توانید در یک چشمتان لنز آبی و در چشم دیگر لنز سبز به کار ببرید. هر گاه به مهمانی و یا جشنی می روید این عمل را انجام دهید(با رنگ های مختلف)تا از بقیه ی حاضران مهمانی خوش تیپ تر و باکلاس تر وزیباتر و متانت تر و نجیب تر و... شوید!

4-استفاده از عینک دودی(که می توانید از دست فروش های معتبر بخرید!!)در همه جا حتی در سایه و یا در هنگام شب الزامی است.

5-به جای کفش کتانی از کفش های نوک تیز استفاده کنید که تا1متر جلوی پایتان را نشان می دهند.

6-در این روش به دو تکه چسب زخم نیاز است. چسب ها را در دو جهت مختلف(ضربدری)بر روی بینی تان بچسبانید.توجه: در این روش استفاده از چسب برق و نوار چسب معمولی مانعی ندارد.

7-برای زیباتر شدن و حالت دهندگی باید از ژل و یا کتیرا استفاده کنید و اگر این مواد را در اختیار نداشتید می توانید از روغن نارگیل و یا روغن جامد استفاده کنید. اگر چرب کننده ی (ببخشید،حالت دهنده!) مورد نظر کم بود می توانید ابتکاری کنید و فقط جلوی موهایتان را چرب کنید.(ببخشید،حالت دهید!)

8-برای اینکه کلاس بیشتری داشته باشید،می توانید از انواع ادکلن های مرغوب مثل ادکلن با بوی جوراب استفاده کنید. البته حسن این ادکلان این است که به امکانات خاصی نیاز ندارد و می توانید چند جفت جوراب را را یک ماه بپوشید و نشورید و سپس آن ها را پس از بو گرفتن در جاهای مختلف لباستان جاسازی کنید.

9-این راه برای دختران توصیه نمی شود.شما باید یک یا چندین مارمولک و یا سوسک را بگیرید و خشک کنید.سپس آن ها را به یک نخ کاموای کلفت آویزان کنید و به گردنتان بیاویزید. این گردنبند ارزشمند،زیبایی غیر قابل وصفی را به شما می بخشد. تذکر:هر چه موجودات نامبرده بزرگ تر باشند،زیباتر می شوید.

10-اگر نقش لباستان مانند قالی باشد و یا طرح بامشادی باشد بهتر است.البته لباس هایی با نقش اسکلت هم مورد قبول است.

11-اگر لباسی از پوست مارمولک،مار و یا پلنگ داشته باشید تا جلوی فامیل کم نیاورید!

12-راستی فراموش نکنید، داشتن جاکلیدی با طرح اسکلت و یا چشم برای جلوگیری از چشم خوردن الزامی است. البته می توانید مانند روش-9-از سوسک یا مارمولک استفاده کنید تا با گردنبندتان ست باشد!

شما با به کارگیری این راه ها می توانید مطمئن باشید کسی به خوشتیپی شما وجود ندارد(به جز دیگر خوانندگان این وبلاگ!)و علاوه بر با کلاس شدن شما، برای خانواده نیز آبروداری می کنید.

 (انجمــــــــــــــــن خوش تیــپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان ایـــــــــــــــــــــــــــــــــران)

.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد