تو سرچی که تو سایتای خبری داشتم نزدیک بود شاخ در بیارم


قضیه از این قراره.........................

(البته اینا به هیچ عنوان نظر شخصی من نیست)
( چون من اصلا هیچ نظری ندارم فقط و فقط محض اطلاعه )



.......................................................................................

نواندیش- حرکت تبلیغاتی محمدباقر قالیباف در شهرکرد در حالی که می رفت به وقوع حادثه ای برای وی منجر شود ، به خیر گذشت! در تصویری که خبرگزاری فارس مخابره کرده چند نفر در حال مهار اسبی هستند که قالیباف سوار بر آن قصد گشتن در این شهر را داشته است.   




..............................................................................................


نواندیش-براثر ازدحام بیش از حد جمعیت در مراسم سخنرانی محمود احمدی نژاد در مسجد سید اصفهان بهنام کریمیان از اعضای ستاد انتخاباتی وی جان به جان آفرین تسلیم کرد. این همایش با قرایت فاتحه از سوی شرکت کنندگان برای این درگذشته پایان یافته است.   



..................................................................................................


نواندیش- سایت دریچه (متعلق به جامعه اسلامی مهندسین - به دبیرکلی محمدرضا باهنر-) به نقل از سایت تازه در خبری از سخنان دکتر قالیباف در جامعه الرضا خبر داده است: سایت دریچه بدون قضاوت در مورد محتوای خبر صرفا از نظر وظیفه اطلاع رسانی به درج این خبر تکمیلی می پردازد:

چندی پیش سخنانی از سردار قالیباف در جمع اعضای جامعه الرضا منتشر شد که بازتاب بسیار گسترده‌ای در رسانه ها یافت ،خبرنگار تازه به اطلاعات تکمیلی از این جلسه دست یافت.

خبرنگار "تازه" در مصاحبه با یکی از حضار این جمع مطلع شد که سردار قالیباف در این جلسه سخنان قابل توجه دیگری را نیز بیان داشته است.

این فرد در مصاحبه با تازه گفت: سردار قالیباف در دیدار با اعضای جامعة الرضا در مورد حمایت‌های مقام معظم رهبری از خود گفت: "من همواره در طول مدت مأموریت، در نیروی انتظامی از حمایتهای ایشان برخوردار بودم، در برخی موارد نیز که با دیگران در مورد امور اختلاف داشتم مطمئن بودم که در نهایت از حمایت شخص ایشان برخوردارم. ایشان اخیراً در سخنان خود گفتند که رئیس جمهور باید بانشاط و جوان باشد و من جوانترین کاندیدا و بانشاطترین آنها هستم."

سردار قالیباف در مورد دیدگاههای رهبری در مورد آقای هاشمی رفسنجانی گفت: "روز اول عید نوروز که مقام معم رهبری در حرم امام رضا(ع) سخنرانی می‌کرد من در بین جمعیت بودم پس از پایان سخنان ایشان وقتی خواستم برگردم پیرمردی دهاتی که از خلیل‌آباد کاشمر بود را دیدم. او به من گفت: "آقای قالیباف امروز من از صحبتهای آقا فهمیدم که نباید به هاشمی رأی دهم."

سردار قالیباف در ادامه گفت: "من از علماء و نمایندگان ولی فقیه در تعجبم وقتی یک پیرمرد دهاتی می‌فهمد که آقا هیچ نظری بر روی آقای هاشمی ندارد. هنوز آنها متوجه نشده‌اند مقام رهبری از حضور آقای هاشمی در انتخابات راضی نیست."

سردار قالیباف در انتها گفت: "من با اوضاعی که از خودم می‌بینم. مطمئنم که قطعاً رئیس جمهورم و در آراء ، هاشمی را به راحتی رد می‌کنم."

شایان ذکر است که پیش از این اعلام شده بود قالیباف در این جلسه نیز خود را "رضاخان" حزب الهی نامیده بوده که بعدا توسط خودش تکذیب شد.    



                                              
   



پیوست


بازتاب :

لاریجانی: زنان جامعه ما به ترحم نیاز ندارند


علی لاریجانی در حالی که مورد استقبال ده‌ها هزار نفر از مردم رشت که شب گذشته در ورزشگاه شهید عضدی این شهر جمع شده بودند قرار گرفت، تاکید کرد: در دولت امید زنان مانند مردان در همه سطوح می‌توانند در قوه اجراییه حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، لاریجانی در حالی که از راهکارهای تسهیل ازدواج جوانان سخن می‌گفت، جوانان بانشاط گیلانی با شور و هیجان خاصی کاندیدای نهمین دوره ریاست جمهوری را مورد تشویق قرار می‌دادند و چندین مرتبه سخنان وی را قطع کردند و لاریجانی به شوخی گفت: من نمی‌دانستم که مساله ازدواج این قدر شما را به وجد می‌آورد!

کاندیدای اصولگرای انتخابات ریاست جمهموری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه نیمی از جامعه ما را زنان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: زنان از توانمندی‌های خوبی در عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برخوردار هستند بطوری که 60 درصد ظرفیت دانشگاهها را دختران تشکیل می‌دهند.
وی اضافه کرد: نیاز امروز زنان جامعه ما نگاه ترحم‌آمیز به آنان نیست، همچنین آنان نیازی ندارند تا با کار نمایشی سرگرمشان کرد، بلکه آنها خواهان رعایت عدالت و رفع تبعیض در خصوص خود می‌باشند.
این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: در دولت امید زنان مانند مردان در همه سطوح می‌توانند در قوه اجرائیه حضور داشته باشند.

لاریجانی بیمه خانم‌های خانه‌دار و خانم‌های سرپرست خانوار را از جمله برنامه‌های خود در خصوص زنان یاد کرد.
وی با اشاره به توانمندی‌های مردم استان گیلان آنها را فرهنگ دوست توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: از اینکه در این موقع شب در این مراسم حضور یافتید از شما سپاسگزارم و امیدوارم که دولت آینده مطالبات بحق شما را برآورده کند.

این کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ادامه با اشاره به شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ما باید قدردان شهدا باشیم و با عمل به وصایای شهدا راه پیشرفت کشور را دنبال کنیم.
پس از سخنان علی لاریجانی برخی از هنرمندان صداوسیما از جمله سید عبدالحسین مختاباد و منوچهر آذری به اجرای برنامه پرداختند.


وا اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــفــــــــــاه !!!



من نمی دونم چرا این چند روزه همش خبرای اینجوری اتفاق میفته؟


ایندفه ناخنک به خبر گزاری مهــــــــــــــــــــــــــــــر




گزارش تصویری/ تجمع گروهی از زنان در مقابل دانشگاه تهران

جمعی از بانوان بعدازظهر امروز در اعتراض به آنچه که آنها عدم رعایت حقوق بانوان نامیدند ، در مقابل دانشگاه تهران تجمع کردند.