مرکز لاغری مانکن به تمام کسانی که در این مرکز مشغول به فعالیت(لاغر کردن خود)هستند به قید قرعه جوایز زیر را اهدا می کند:

1- سفر5روزه به آفریقا به همراه غذای صبح،ظهر، شب( البته به دلیل اینکه این افراد با بدبختی خود را لاغر کرده اند و به منظور همدردی با مانکن های آفریقایی صد درصد این پسشنهاد را قبول نکرده و پول آن را در جهت خدمت به افراد چاق به موسسه اهدا می کنند!)

2- نشان دادن و راه انداختن بوی غذاهای خوشمزه و چرب( قابل ذکر است که این موسسه تمایل به دادن این غذاها را داشت ولی باز هم به خاطر هدر نرفتن زحمت این افراد به نشان دادن کفایت می کند!)

3-به خدمت گرفتن 10 نفر از افراد جهت تدریس با حقوق بالا(در صورت برنده شدن این افراد می بایست 5 ترم هر ترم 200هزارتومان جهت یادگیری تدریس پرداخت کرده و سپس در صورت مناسب بودن و بعد از گرفتن امتحان مشغول به تدریس می شوند)

در ضمن شرکت این افراد در کلاس های آموزش تدریس اجباری می باشد.

***مهلت ثبت نام :از امروز تا فردا***این موسسه افتخار دارد که لاغری تضمینی را به شما کپل های محترم عرضه بدارد:

___________________________________________________

  • مونا10ساله از تهران هستم در مدت 3روز 60کیلو کم کردم.
  • کامبوزیا 43ساله از دبی هستم و از شما خیلی متشکرم ،در یک هفتــــــــــه از 102کیلو به 5/101کیلو رسیدم.
  • لاله، لادن،لینا و لیلا چهارقلوهای به هم چسبیده هفتاد و نه ساله از افغانستان در عرض دو روز روی هم رفته 53کیلو کم کردیم!
  • کاملیاجون هستم 20 سال و 20هزار روزه از لس آنجلس دو هفته پیش 87کیلو بودم حالا با کمک این موسسه 80کیلو کم کردم به طوری که همه به من مانکن می گویند!!!
  • شروین از مکزیک هستم حالا به حدی لاغر شده ام که می توانم از لباس های نوه ی 2 ساله ام به راحتی استفاده کنم به خصوص با مد کوتاهی که حالا مد است واقعا روی فرم هستم.
  • مهری از آبادان هستم به حدی لاغر شدم که انگشترم را به جای النگو استفاده می کنم.

این ها تبلیغ نیست یک واقعیت است

باتشکر از بدری‌جون مدیریت موسسه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد